60 ak/t eestikeelne
Sihtrühm: Kursusele on oodatud alustavad või juba tegutsevad väikeettevõtjad. Turunduskoolitus annab ülevaate, kuidas väikeettevõte saab oma tegevust edukamaks muuta läbi sobilike turundustegevuste rakendamise.
Grupi suurus: 12 inimest

Lektor: Martin Toding MSc majandus. Turunduse ja ettevõtluse lektor alates 2006.aastast. Tallinna Tehnikaülikooli ettevõtluse lektor ja magistri õppekavajuht.

Õppevahendid: Kooli poolt tagatakse õppematerjalid.
Õppe alustamise nõuded: puuduvad

Kursuse edukaks lõpetamiseks peavad olema täidetud alljärgnevad tingimused:

  • Omandatud õppekavas kirjeldatud õpiväljundid;
  • Läbitud õppest vähemalt 70% ulatuses;

Õpitulemusi hinnatakse jooksvalt läbi kursuse praktiliste tööde ja iseseisvate tööde kaudu.

Kursuse jooksul peavad õpilased koostama järgmised tunnitööd:

  • kirjeldama oma ettevõtte/äriidee segmente ja mõõtma nende suurust;
  • planeerima toote/teenuse funktsioonid ja omadused ning konkurentsieelised;
  • sõnastama brändistrateegia põhialused ja määratlema ettevõtte identiteedi sümbolid;
  • lähtuvalt ettevõtte/äriidee vajadustest ja sihtrühma olemusest planeerima müügitoetustegevused;
  • seadma mõõdikud oma turundustegevuse edukuse hindamisele.
     

Õppijale väljastatakse õppe lõpetamise nõuete täitmisel tunnistus.

Kursusele registreerimise avalduse leiate siit 

Õppekava - Ettevõtluskoolitus .PDF

Ajakava - Väikeettevõtte turundamine digiajastul .PDF

Language
Estonian
Tabbed content page type: 
Training Scholarships
Saki järjekord: 
1